Edubilim Forumları - www.edubilim.com
Duyurular: 2012-2013 Eğitim ve Öğretim Yılı....
 
*
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun. Eylül 03, 2014, 02:38:09 ÖÖ


Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz


...::: EDuBiLiM :::...



  Sayfa: [1]  
  Bu Konuyu Gönder  
Gönderen Konu: 2009-2010 Eğitim Öğretim yılı Sene Başı ZÜmre Öğretmenler Toplantı Tutanağı  (Okunma Sayısı 26688 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
axeleon
Administrator
Uzman Üye
*****
Üye No: 7
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğretim Görevlisi
Mesaj Sayısı: 4365
Nerden: Can-ı Merkez
Puan: +283/-12

WWW
Offline

« : Ağustos 08, 2009, 12:51:21 ÖS »


2009-2010 Eğitim Öğretim yılı Sene Başı ZÜmre Öğretmenler Toplantı tutanağı
[/size]

2009–2010 EĞİTİM - ÖĞRETİM YILI  
EDUBİLİM İLKÖĞRETİM OKULU FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ
SENE BAŞI ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTI TUTANAĞIDIR.


Toplantı  No      : 1
Toplantı  Tarihi      : 30.09.2009
Toplantı  Saati      : 10:00
Toplantı  Yeri      : Öğretmenler Odası
Toplantıya Katılanlar   :
G Ü N D E  M :
1 –Açılış ve yoklama
2  -2008-2009 Eğitim-Öğretim yılına ait zümre tutanaklarının incelenmesi ve değerlendirilmesi
3  -2008-2009 Eğitim-Öğretim yılına ait öğrenci başarılarının değerlendirilmesi
4  -Fen ve Teknoloji Dersinin öğretim programının okunması ve incelenmesi
5  -Fen ve Teknoloji Dersinin genel amaçlarının okunması ve incelenmesi
6  -Ders planlarının nasıl yapılacağının karara bağlanması
7  -Ders araç gereçlerinin tespiti ve kullanılması ile ilgili alınacak kararlar
8  -Milli Eğitim Temel Kanunu ve Temel Eğitim ve Öğretim kurumlarında Atatürk İlke ve İnkılâpları öğretim esaslarının okunması
9 -Öğretim yöntemleri konusunda görüşme ve karar alma
10-Öğrenci ders hazırlıklarının görüşülüp kararlaştırılması
11 -Öğrencilere yaptırılacak ödevler konusunda görüşme ve karar alma
12 -Ölçme ve değerlendirme konusunda görüşme ve karar alma
13- Sınavların belirlenmesi
14-Diğer zümre öğretmenleriyle işbirliği konusunda görüşme ve karar alma
15-Okul ve sınıf araç gereçlerinin korunması ve kullanılması konusunda görüşme ve karar alma
16-Geç kalan ve devamsız öğrencilerin takibi ve okul idaresi ile işbirliği konusunda görüşme ve karar alma
17-Dilek ve temenniler, kapanış

G Ü N D E M İ N   G Ö R Ü Ş Ü L M E S İ   V E   A L I N A N   K A R A R L A R  :

1-Zümre başkanı EDUBİLİM.COM  tarafından yoklama yapıldı. Herkesin toplantıda olduğu görüldü. Gündem maddeleri okundu, onaya sunuldu ve oy birliği ile kabul edildi.

2-2008-2009 Eğitim-Öğretim yılına ait zümre tutanakları incelendi. Karaburun İlköğretim Okulu Fen ve Teknoloji Öğretmeni ……. genel olarak zümrelerde alınan kararlara uyulduğunu ifade etti.

3- EDUBİLİM.COM 2008-2009 Eğitim-Öğretim yılına ait öğrenci başarılarının okulunda iyi olduğunu ifade etti. Özellikle öğrencilere Fen ve Teknoloji dersini daha ilgi çekici bir hale getirerek, her öğrencinin derse katılımının sağlanması gerektiğini ifade etti. ………… başarı seviyesi düşük ve derse ilgisi az olan öğrenciler noktasında diğer zümre öğretmenleri ve  okul idaresi ile diyalogun gerekliliğini ifade etti.

4- edubilim tarafından M.E.B. Fen ve Teknoloji   dersinin  öğretim  programı okundu. ………………. müfredat programındaki değişikliklerin takibinin gerekliliğini ifade etti ve 8. sınıf müfredatının değiştiğine dikkat çekti………………… da değişikliklerin uygulamada da yapılmasının önemini vurguladı.

5- edubilim.com  tarafından,  Fen ve Teknoloji     dersinin  genel amaçları ilgili Tebliğler Dergilerinden (Eylül 1999'da yayımlanan 2504 sayılı, Kasım 2000'de yayımlanan 2518 sayılı ve Ağustos 2003'te yayımlanan 2551 sayılı Tebliğler Dergileri) okundu. İlköğretim kurumları yönetmeliğinin 95. maddesi okundu. Değişiklikler okunarak dikkate alındı. Bu değişikliklerin uygulanmaya sokulması kararı verildi.  

6-Yıllık planlar yapılırken Eylül 1999'da yayımlanan 2504 sayılı, Kasım 2000'de yayımlanan 2518 sayılı ve Ağustos 2003'te yayımlanan 2551 sayılı Tebliğler dergilerinden faydalanılması ve buna göre planların yapılması gerektiği edubilim tarafından ifade edildi. Ayrıca planlar yapılırken; dönemlerin ilk ve son haftalarının verimsiz olması sebebiyle daha kolay ve az konuların buralara yerleştirilmesine, konuların iklimsel özelliklere göre dağıtılmasına, Atatürk İlke ve İnkılâpları öğretim esaslarının yıllık planlara mutlaka alınmasına, yeri ve zamanı geldiğinde derslerde anlatılmasına ve sınava girecek öğrenciler düşünülerek bu öğrencilerin yazılılarının mayıs ayı içinde bitirilmesine karar verilmiştir.

7- ………; Fen ve Teknoloji dersinde kullanılacak ders araç gereçleri konusunda bir sıkıntı olmadığını eğitim-öğretim sürecinde herhangi bir malzeme ya da araca ihtiyaç duyulduğunda en yakın okuldan temini yoluna gidileceği belirtildi.

8- …………….. tarafından 1739 Sayılı Milli Eğitim Temel Kanunu okundu. Atatürk İlke ve İnkılâpları öğretim esasları 2488 sayılı tebliğler dergisi esas alınarak incelendi. Atatürk İlke ve İnkılapları öğretim esaslarının yıllık ve günlük planlara mutlaka alınması, yeri ve zamanı geldiğinde derslerde anlatılması gereği zümre başkanı Edubilim İlköğretim Okulu Müdürü …………… tarafından ifade edildi.

9-Fen ve Teknoloji derslerinin anlatım, soru-cevap, tartışma, örnekleme, uygulama, beyin fırtınası ve gözlem metotlarını uygulamanın faydalı olacağı edubilim tarafından ifade edildi. Zümre başkanı edubilim yeni öğretim programındaki değişikliklere dikkat çekerek, konular  işlenirken konuların önemine göre öğrenci merkezli ve öğrencilerin aktivitelerini ve işlerliğini artırıcı metotların kullanılmasının faydalı olacağını ifade etti.

10–2008–2009 eğitim-öğretim yılının başında öğrencilere Fen ve Teknoloji derslerine nasıl çalışmaları gerektiği açıklanacaktır. Bu konuda gerekirse okul rehber öğretmenlerinden faydalanılacaktır.

11- ………….. tarafından 2300 Sayılı Tebliğler Dergisinde yer alan  Ortaokul ve ortaöğretim kurumlarındaki öğrencilerin ders dışı eğitim ve öğretim faaliyetleri hakkındaki yönetmelik okundu ve zümre başkanları tarafından incelendi. Proje ve performans görevlerinin ilköğretim kurumlarındaki öğrencilerin ders dışı eğitim ve öğretim faaliyetleri hakkındaki yönetmeliğe uygun olarak dağıtılması ve değerlendirilmesi gereği Zümre başkanı  edubilim tarafından ifade edildi.
Ayrıca …………….. bu eğitim-öğretim yılında ünitelerdeki performans görevlerinin sınıftaki öğrencilere eşit olarak dağıtılması gerektiğini ifade etti. Uygulamanın bu şekilde yapılmasına karar verildi.
Proje ve Performans görevleri değerlendirilirken aşağıdaki puanlama esas alınacaktır.

Performans Görevleri                                                                           Proje Görevleri
Araştırma      :20 Puan               Araştırma      :10 Puan   
Konuya Yaklaşım   :50 Puan                    Malzeme Seçimi      :10 Puan
Tertip Düzen      :10 Puan                    Tertip Düzen      : 30 Puan
İmla Kuralları      :10 Puan                       Kullanılabilirlik      : 30 Puan
Zamanında Teslim   :10 Puan                       Yaratıcılık      :20 Puan

TOPLAM      :100 PUAN                                                     TOPLAM      :100 PUAN

Proje görevlerinin hazırlanması aşamasında öğrencilerle görüşmeler yapılacak ve yapılan görüşmeler tutanak altına alınacaktır. Proje görevlerinin değerlendirmesi yapıldıktan sonra, öğrencilerin hata ve eksiklerini görmeleri için projeler geri dağıtılacaktır.

Performans ve proje görevi konuları EK-1 de belirtilmiştir.

12- Fen ve Teknoloji derslerinden öğrencilere 8. sınıflar da dahil olmak üzere 3 yazılı yapılacaktır. Yazılı sınavların bilen ile bilmeyeni ayırt edici nitelikte ve öğrenciler tarafından anlaşılır olmasına dikkat edilecektir. Sınavların sene başından itibaren işlenen konulardan yapılması ve ağırlığın son konulara verilmesine karar verildi.

13- Fen ve Teknoloji derslerinden yapılacak yazılı sınavların tarihleri öğretmenler tarafından tespit edilerek yıllık planlarda gösterilmesine karar verildi. Sınav tarihlerinin 10 gün önceden öğrencilere duyurulmasına ve en geç 1 hafta içinde açıklanmasına karar verildi.

14-Matematik dersi öğretmenleriyle işbirliği içerisinde olunmasının önemi ifade edildi. Fen ve Teknoloji derslerinde bazı öğrencilerin işlem çözmedeki zorluklarının aşılması için öğrencilere pratik çözme tekniklerinin matematik öğretmenleri tarafından verilmesinin faydalı olacağı ifade edildi. Ayrıca güzel konuşma ve imla kurallarının doğru ve yerinde kullanılabilmesi için okuma, okuduğunu anlama ve okuduğunu ifade edebilmesi için Türkçe Öğretmeni ile de işbirliğinin gereği ifade edildi.

15-Okul ve sınıf araç gereçlerinin korunması ve kullanılması konusunda tüm öğrencilere gerekli uyarıların yapılmasına ve bu noktada öğretmenin kontrol edici olmasına karar verildi. Zümre başkanı edubilim Okul ve sınıf araç gereçlerinin korunması ve kullanılması konusunda uyarıcı yazı ve resimlerin öğrencilerin görebileceği ve okuyabilecekleri yerlere asılmasının önemini vurguladı. ………… bu uygulamanın faydalı olacağını ifade etti.

16-Geç kalan ve devamsız öğrencilerin tespitinin yapılması ve konuda okul idaresi ile işbirliği içerisinde olmanın, derslerin daha sağlıklı olarak işlenmesine imkân vereceği ifade edildi. …………… derse geç kalmayı alışkanlık haline getiren öğrencilerle ilgili olarak gerekirse veliler ve şube rehber öğretmeninden faydalanılmanın gereğini ifade etti.

17-2007-2008 eğitim-öğretim yılının başarılı geçmesi dilekleriyle toplantıya Zümre başkanı edubilim.com  tarafından son verildi.

  


 Edubilim                                         ………………
        Fen Ve Teknoloji Öğretmeni                                                                               Fen Ve Teknoloji Öğretmeni










6.SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ PERFORMANS GÖREVLERİ LİSTESİ

•   Çeşitli malzemeler kullanarak hücrenin temel kısımlarını gösteren bir model hazırlama
•   Sınıfında bulunan erkek ve kızların boy ve kütle grafiklerini çizme.
•   Canlıların sınıflandırılmasını gösteren bir kavram haritası hazırlama.
•   Çiçekli bir bitkinin çiçeğinin bölümlerini bir karton üzerine yapıştırarak tanıtma.
•   Çeşitli tohum örneklerini bir karton üzerine yapıştırıp poster hazırlama.
•   Isaac Newtonun hayatını araştırma.
•   Madde, cisim,katı,sıvı ve gaz kavramlarını birbiriyle ilişkilendiren bir kavram haritası hazırlama.
•   Dalton, Madam Curie ve Becquerel ‘in yaşam öykülerini gösteren bir poster hazırlayın.
•   Atom ve yapısını gösteren bir çizim yapınız.
•   Element ve bileşik arasındaki farkları gösteren bir tablo hazırlayınız.
•   Suyun molekül yapısını gösteren bir maket tasarlayınız.
•   Bitkilerin tohumlarının yayılma yollarının araştırılması
•   Organik tarımın araştırılması
•   Madam Cruie, Dalton ve Becquerel’in yaşam öykülerinin araştırılması
•   Atomdan daha küçük parçacıkların varlığının araştırılması
•   Hemofili hastalığının araştırılması
•   Kan bağışının insan vücudu ve toplum açısından öneminin araştırılması
•   İtfaiye erlerinin giysilerinin yapıldığı maddelerin araştırılması
•   Dünya ikliminin ılık kalmasında atmosferin öneminin araştırılması
•   Periskop’un araştırılması
•   Ses iskandili nedir, nerelerde ve ne için kullanılır?
•   Ses yalıtımında ve yankı oluşumunda kullanılan maddelerin araştırılması
•   Toprağın yeryüzü için öneminin araştırılması
•   Toprak çeşitleri ve kullanım alanlarının araştırılması
•   Ülkemizde meydana gelen erozyon ve nedenlerinin araştırılması
•   Jeotermal kaynak, kaplıca ve ılıca kavramlarının araştırılması
•   Yurdumuzda bulunan doğal anıtların oluşumu ve korunumunun  araştırılması
•   Yer altı zenginlik kaynaklarımızın araştırılması
•   Fosillerden nasıl yararlanıldığının araştırılması

6.SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ PROJE GÖREVLERİ LİSTESİ

•   Hücrenin kısımlarını gösteren 3 boyutlu model hazırlama
•   Embriyonun anne karnında sağlıklı gelişebilmesini etkileyen faktörleri belirten poster hazırlanması
•   .Seçinle bir kişinin fotoğrafı kullanılarak o kişinin gelişim dönemlerini gösteren poster hazırlanması
•   Dinamometre yapımı
•   Günlük hayatta karşılaşılan olaylarda yer çekimi kuvvetinin rolünü açıklayan poster hazırlanması
•   Çeşitli malzemelerle molekül modelleri yapımı
•   Basit bir reosta modeli yapımı
•   Zıt çalışan kasların çalışma prensibini anlatan model tasarımı
•   Virüs ve bakterilerin neden olduğu hastalıkları gösteren poster yapımı
•   Soluk alıp verme mekanizmasını gösteren model yapımı
•   .Günlük hayatta kullanılabilecek bir termos modeli yapımı
•   Kapalı mekanlarda yankı oluşumunu engelleyebilecek proje geliştirilmesi
•   Fosil yapımı
•   Kayaç döngüsünün oluşumunu gösteren poster hazırlanması
•   Tortul kayaçların oluşumunu gösteren model tasarımı
•   İskelet modelini çeşitli malzemeler kullanarak oluşturma.
•   .3’lü seri bağlanmış üreteç  ve 2 paralel bağlanmış ampulden oluşan elektrik devresi yapma.
•   .3’lü paralel bağlanmış ampul   ve 2 seri  bağlanmış üreteçten  oluşan elektrik devresi yapma.
•   Elektroskop yapalım.
•   Sınıfında bulunan erkek ve kızların boy ve kütle grafiklerini çizme.
•   İskelet sistemini hakkında araştırma yapma ve poster hazırlama  
•   Dolaşım  sistemini hakkında araştırma yapma ve poster
•   Hormon sistemini hakkında araştırma yapma ve poster
•   Solunum sistemini hakkında araştırma yapma ve poster
•   Sindirim  sistemini hakkında araştırma yapma ve poster
•   Duyu organları  hakkında araştırma yapma ve poster
•   Suyun molekül yapısını gösteren bir maket tasarlayınız.


7.SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ PERFORMANS GÖREVLERİ  LİSTESİ
•   Sindirim sistemi organları ile ilgili poster yapımı
•   Boşaltım sistemi hastalıkları ve tedavi yöntemlerini araştırma
•   İç salgı bezlerini; model, levha ve/veya şema üzerinde gösterimi
•   Duyu organları ile ilgili poster hazırlama
•   Bağımlılık yaratan maddeler hakkında bilgi ve resim toplama
•   İş ile ilgili deney düzeneği hazırlama
•   Enerji türlerinin araştırılması
•   Basit makinelerin yaşantımızdaki önemi ile ilgili kompozisyon yazma
•   Sürtünme kuvvetinin olumlu ve olumsuz yönleri ile ilgili pano hazırlama
•   Elektriklenme çeşitlerini araştırma
•   Ampermetre, voltmetre ile ilgili bilgi toplama
•   Basit bir elektrik devresi hazırlama
•   Periyodik cetveli araştırma
•   İlk yirmi element ve simgeleri ile ilgili poster hazırlama
•   Atomun yapısını gösteren basit bir model yapımı
•   İlk yirmi element atomlarının elektron dağılımını çizme
•   Element ve bileşikler arasındaki farklar ile ilgili çizelge hazırlama
•   Kovalent ve iyonik bağlı bileşikler için örnek çizimler yapma
•   Karışım çeşitlerine örnek numuneler hazırlama
•   Elektrolitlerle ilgi deney düzeneği yapma
•   Renklerin oluşumu ve görünmesi ile ilgili araştırma
•   Işığın yansıması ve kırılması ile ilgili çizimler yapma
•   Merceklerin kullanım alanları
•   Tür, habitat, popülasyon, ekosistem hakkında bilgi toplama
•   Nesli tükenen canlılar ile ilgili araştırma
•   Kuyruklu yıldızlar
•   Güneş sistemi ile ilgili araştırma
•   Teleskoplarla ilgili araştırma
•   Uzay ile ilgili yayınlanmış posterleri toplama



   7.SINIFLAR FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ PROJE GÖREVLERİ LİSTESİ

•   Yenen bir yemeğin sindirim kanalından geçişini açıklayan kavram şeması hazırlama
•   Koyun böbreğinin incelenerek kısımlarının çizilmesi
•   Görme olayı ile ilgili model yapımı
•   Kinetik ve potansiyel enerji ile ilgili deney düzeneği hazırlamak
•   Sigarının akciğerimize etkisini gösteren maket yapımı
•   Element ve bileşiklere model yapma
•   Limon pili yapımı
•   Renk çemberi yapımı
•   Köydeki durgun bir sudaki canlılar ile ilgili gözlem
•   Güneş sistemi maketi
•   Tubitak ile ilgili poster hazırlama




















8.SINIF  FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ  PERFORMANS GÖREVLERİ LİSTESİ
•   Maddelerin hal değiştirmesi sırasında hangi özelliklerinin değiştiğini araştırınız.
•   Kimyasal bağları gösteren bir kavram haritası hazırlayınız.
•   Emniyet kemeri ile kovalent bağ arasındaki benzerliği anlatan bir kompozisyon yazınız.
•   Kürdan ve oyun hamuru kullanarak basit bir su molekülü modeli yapınız.
•   Elementlerden iyonik bağlı bileşiklerin nasıl oluştuğunu gösteren bir şema hazırlayınız.
•   Çevremizde gerçekleşen kimyasal tepkimelere örnekler veriniz.
•   Fiziksel ve kimyasal değişikliklerle ilgili 20 test sorusu hazırlayınız.
•   Fiziksel ve kimyasal değişimleri gösteren bir deney düzeneği hazırlayınız.
•   Kütlenin korunumu kanununu araştırınız.
•   Kimyasal tepkime çeşitleri nelerdir araştırınız.
•   Kimyasal tepkimelerin denkleştirilmesi ile ilgili 10 tane problem çözme.
•   Tepkimelerde ısı alış verişini gösteren bir deney tasarlama.
•   Asitler,bazlar ve tuzların günlük hayatta kullanım alanlarına örnekler verme.
•   Asitler , bazlar ve tuzların özelliklerini bir tablo halinde gösteriniz.
•   İndikatör nedir?Kırmızı lahanadan nasıl bir indikatör yaparız.
•   pH metrenin özelliklerini anlatan bir poster hazırlayınız.
•   Asitler, bazlar ve tuzlarla ilgili 20 tane test sorusu hazırlayınız.
•   Çevrenizde bulunan enerji kaynaklarını araştırınız.
•   Oksijen ve karbondioksit gazları tüketilmelerine rağmen günümüze kadar bitmeyiş nedenini araştırınız.
•   Bir gün içerisinde yediğiniz besinleri gruplandırarak kalori miktarlarını yazınız.
•   ATP nedir nasıl elde edilir araştırınız.
•   Canlıların solunum organlarını gösteren bir poster hazırlayınız.
•   Hamilelikte dikkat edilmesi gereken faktörler nelerdir?      
•   Ergenlik dönemi ve özelliklerini araştırın.
•   Büyüme ve gelişmeyi  olumlu yönde etkileyen etmenleri araştırın.
•   Sağlıklı büyüme  ve gelişmeyi  olumsuz yönde etkileyen etmenleri araştırın.
•   Yapay mıknatıslar nasıl yapılır? Kazandıkları mıknatıslık kalıcı mı,geçici midir?
•   Her yerde pusula iğnesi ile mıknatısın  doğrultusu aynımıdır?
•   Elektrik,elektrik  santralinden evlerimize nasıl ulaştırılır?araştırın.
•   Transformatörlerin günlük hayatta kullandığımız alanları ve görevleri nelerdir?
•   Elektromıknatıs yapımı nasıldır.araştırın.
•   Elektromotor yapımı nasıl olur araştırın.
•   Alternatif akım doğru akıma  nasıl dönüştürülebilir? Araştırın.


8.SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ PROJE  GÖREVLERİ LİSTESİ
•   Yaşantımızdaki enerji dönüşümlerine örnekler.
•   Kendi beslenme şeklinin tespiti ve beslenmede yapılan hataların tespit edilerek düzeltilmesi
•   Kendi ailelerinin fotograflı soy ağacının oluşturulması.
•   Kanser nedir? Nasıl oluşur? (Kontrolsüz hücre bölünmesi)
•   Klonlama nedir?Nasıl yapılır?Bir doktorla röportaj yapma
•   Elektromotor yapalım.
•   Elektromıknatıs yapalım.
•   DNA modeli yapalım.
•   Modifikasyon,Seleksiyon,Adaptasyon ve Mutasyon kavramlarını kullanarak bir film senaryosu oluşturun.
•   Yer değiştirme tepkimesi deneyi tasarlayın.
•   Analiz(ayrışma)  tepkimesi deneyi tasarlayın.
•   Sentez(birleşme) tepkimesi deneyi tasarlayın.
•   Kalıtsal hastalıklarla ilgili doktorla röportaj ve poster hazırlama.
•   Akraba evliliğinin sakıncaları nelerdir? Doktorla röportaj ve poster hazırlama.
•   Çevre etkenlerinin kalıtımdaki rolleri nelerdir? Doktorla röportaj ve poster hazırlama.
•   Klonlama nedir? Nasıl yapılır? Araştır gazete ve dergilerden haber topla.
•   Kanser nedir?çeşitleri nelerdir? Doktorla röportaj yapın.
•   Sınıftaki tüm öğrencilerin fenotiplerini(kalıtsal) listeleyip analiz edin.
•   Mitoz ve Mayoz bölünmeyi açıklayan bir poster hazırlayın.
•   Manyetik alan kuvvet çizgilerini gösteren bir deney tasarlayın.  
•   İndikatör nedir?Kırmızı lahanadan nasıl bir indikatör yaparız.


Zümre toplantısı aynı zaman da word belgesi olarak eklenmiştir.ekteki dosyayın indirebilirsiniz....
Ekteki Dosyalar Burada

Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 13641
Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 3
Nerden: Bingöl
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #1 : Ağustos 15, 2009, 11:54:08 ÖS »

ellerinize sağlık hocam çok teşekkürler
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 10089
Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 49
Nerden: Hatay
Puan: +2/-1

Offline
« Yanıtla #2 : Ağustos 25, 2009, 01:31:55 ÖS »


Teşekkür Ederim güzel paylaşım için
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 14773
Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 2
Nerden: Ankara
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #3 : Ağustos 30, 2009, 04:09:43 ÖS »

GÖNDERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM,ELLERİNİZE SAĞLIK.
Logged
Editor
Uzman Üye
*****
Üye No: 8994
Cinsiyet: Bayan
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 4599
Puan: +55/-20

WWW
Offline
« Yanıtla #4 : Ağustos 30, 2009, 06:15:42 ÖS »

emeğinize sağlık teşekkürler ...
Logged



]
Sevgilerin en güzeli seni sevmek,
Özlemlerin en güzeli seni özlemek
Ve hayatın tadı sabah kalktığımda
Senin varolduğunu bilmek...
Administrator
Uzman Üye
*****
Üye No: 6
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Sınıf Öğretmeni
Mesaj Sayısı: 5463
Nerden: Erzincan & Erzurum arası
Puan: +42/-9
Sınıf Öğretmeni Aday Adayı...

Offline
« Yanıtla #5 : Ağustos 31, 2009, 06:30:35 ÖS »

Logged

Bilgi paylaştıkça çoğalır... Bildiklerinizi paylaşırsanız , bilmediklerinizi öğrenirsiniz....

Bir milletin ıslahı kötülerin imhasıyla değil , neslin eğitim ve terbiyesiyle mümkündür...
Editor
Uzman Üye
*****
Üye No: 8994
Cinsiyet: Bayan
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 4599
Puan: +55/-20

WWW
Offline
« Yanıtla #6 : Ağustos 31, 2009, 06:35:51 ÖS »

teşekkürler...
Logged



]
Sevgilerin en güzeli seni sevmek,
Özlemlerin en güzeli seni özlemek
Ve hayatın tadı sabah kalktığımda
Senin varolduğunu bilmek...
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 15886
Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1
Nerden: Kayseri
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #7 : Eylül 02, 2009, 11:28:07 ÖS »

TEŞEKKÜRLER...KOLAY GELSİN...
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 23849
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğretim Görevlisi
Mesaj Sayısı: 26
Nerden: Diğer
Puan: +0/-1

Offline
« Yanıtla #8 : Ekim 02, 2009, 09:35:39 ÖÖ »

çok harika tam aradığım gibi.
Teşşekkür ederim hocalarım
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 26459
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Okul Öncesi Öğretmeni
Mesaj Sayısı: 16
Nerden: Malatya
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #9 : Ekim 11, 2009, 11:53:09 ÖÖ »


Güzel paylaşım olmuş teşekkürler
Logged
Etiket: 2009-2010 Eğitim Öğretim yılı Sene Başı ZÜmre Öğretmenler Toplantı tutanağı örne 
  Sayfa: [1]  
  Bu Konuyu Gönder  
 
Gitmek istediğiniz yer:  


Tüm toplama bilgisayar fırsatları için tıklayın !


Yıllık Planlar 1.Sınıf 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf 5.Sınıf 6.Sınıf 7.Sınıf 8.Sınıf
2009-2010 Yıllık Planlar 1.Sınıf 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf 5.Sınıf 6.Sınıf 7.Sınıf 8.Sınıf
Zümre Toplantıları 1.Sınıf 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf 5.Sınıf 6.Sınıf 7.Sınıf 8.Sınıf
Belirli Günler ve Haftalar Birleşmiş Milletler Günü Kızılay Haftası 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Dünya Tasarruf Günü
Yazılı Soruları
1. Yazılı Soruları

Edubilim olarak 2009-2010 Eğitim ve Öğretim Yılında da eğitimle ilgili , bilgi , belge ve dosyalarla tüm öğrenci ve öğretmenlerin yanındayız...
Tüm hakları sakllıdır. Edubilim 2007-2009. Bu sitede bulunan bilgi , belge ve dökümanların izin alınmadan veya kaynak gösterilmeden kullanılması yasaktır. İletişim Adresi: edubilim@gmail.com

Edubilim I Urllist I Etiketler I Rss I Google Etiketleri I Site Haritası I Site Map I Reklam
Edu Sohbet -Webmaster -Edubilim2 -Oyunpiyatforum-- Web Stats

MySQL ile Güçlendirildi PHP ile Güçlendirildi Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC

XHTML 1.0 Geçerli! CSS Geçerli!
Çok kısa bir süre sonra sitemize
yalnızca davetiye ile üye olunabilecek...
 Hem davetiye hakkı kazanmak için hem de sitemizdeki dosyaları indirebilmek için lütfen üye olun...
Üyelik tamamen ücretsizdir, üye olmak için tıklayın