Edubilim Forumları - www.edubilim.com
Duyurular: 2012-2013 Eğitim ve Öğretim Yılı....
 
*
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun. Eylül 03, 2014, 02:37:39 ÖÖ


Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz


...::: EDuBiLiM :::...



  Sayfa: [1]  
  Bu Konuyu Gönder  
Gönderen Konu: Kurgu Kuşağı (Teknoloji ve Tasarım dersi kurgu kuşağı çalışmaları, örnekleri)  (Okunma Sayısı 56488 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Tam Üye
***
Avatar Yok
Üye No: 47264
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Araştırma Görevlisi
Mesaj Sayısı: 136
Nerden: Türkiye İçi
Puan: +3/-2

Offline

« : Ocak 14, 2010, 06:36:22 ÖS »


Teknoloji ve tasarım dersi kurgu kuşağı hakkında bilgiler , kurgu kuşağı çalışmaları , kurgu kuşağı örneklerini bu başlık altında bulabilirsiniz...

Kurgu Kuşağı


“KURGU” kuşağında öğrenciler ;

-Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinden yola çıkarak yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini somutlaştırırlar.
-Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinin çözümüne yönelik fikirlerini yazarak ve çizerek ifade ederler.
-Çözüme yönelik düşüncelerini başkaları tarafından doğru olarak anlaşılmasını sağlayacak nitelikte çizer ve çevresiyle paylaşırlar.
-Düşüncelerini yasal koruma altına alma süreçlerini fark ederler.


“KURGU” KUŞAĞI ODAK NOKTALARI VE ETKİNLİKLERİN SINIFLARA GÖRE DAĞILIMI

SINIFLAR    ODAK NOKTALARI                             ETKİNLİKLER
6. SINIF   “Düşünelim Çözelim”                            “Düşünelim Çözelim”  “Hayallerim Çizgide Saklı”
7. SINIF   “Düşüncelerimizdeki Değişim ve Gelişim”    “Hayallerimizdeki Değişim ve Gelişim”
8. SINIF   “Düşüncelerimizi Koruyalım”                    “Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım”





Gökten iki  elma düştü…
Biri Newton’a,  Biri de Buluşçulara!




Newton’un öyküsünü herkes bilir. Bir ağaçtan elmanın düştüğünü görür ve yerçekimini keşfeder. (www.edubilim.com)
Bir gün yemekten sonra elma ağaçlarının altında otururken Newton ağaçtan bir elmanın düştüğünü görür, daldığı düşüncelerden sıyrılır ve arkadaşına şöyle der: “Neden elma dümdüz aşağı düşer? Sağa sola, yukarı değil de, her zaman Dünya’nın merkezine doğru!”


Bu yazı kurgu kuşağıyla ilgili bir sunudan alınmıştır. Devamı için ekteki sunuyu indirebilirsiniz... Slaytların kaynağı serdarkalkan.com dur. Teknoloji tasarım dersiyle ilgili faydalı bilgiler için bu siteyide ziyaret edebilirsiniz...

Anahtar Kelimeler : kurgu kuşağı , kurgu kuşağı çalışmaları , kurgu kuşağı , kurgu kuşağı örnekleri, teknoloji tasarım kurgu kuşağı , teknoloji tasarım yapım kuşağı örnekleri , teknoloji ve tasarım dersi kurgu kuşağı , teknoloji ve tasarım kurgu kuşağı , teknoloji tasarım kurgu kuşağı örnekleri    , teknoloji tasarım dersi kurgu kuşağı
Ekteki Dosyalar Burada


« Son Düzenleme: Mart 24, 2010, 01:10:20 ÖÖ Gönderen: KILIC » Logged
Tam Üye
***
Avatar Yok
Üye No: 47264
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Araştırma Görevlisi
Mesaj Sayısı: 136
Nerden: Türkiye İçi
Puan: +3/-2

Offline
« Yanıtla #1 : Ocak 14, 2010, 06:44:22 ÖS »



Kurgu Kuşağıyla ilgili örnekleri bulabilceğiniz bir sayfa. Çeşitli örnekler resimleriyle birlikte verilmiş ayrıca Kurgu ve Yapım Kuşağı için tam 1000 adet Projeyi bu sayfada bulabilirsiniz...

Logged
Tam Üye
***
Avatar Yok
Üye No: 47264
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Araştırma Görevlisi
Mesaj Sayısı: 136
Nerden: Türkiye İçi
Puan: +3/-2

Offline
« Yanıtla #2 : Ocak 14, 2010, 06:47:01 ÖS »

6. SINIF
 Kurgu Kuşağı -> DÜŞÜNELİM ÇÖZELİM - HAYALLERİM ÇİZGİDE SAKLI<-


Bu etkinlikte öğrenciler, öğrenciler değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinin çözümüne yönelik fikirlerini yazarak ve çizerek kurgularlar.

Yaratıcı düşüncelerini; yaratıcı düşünmenin ilk basamağı olan düşünmeyi öğrenme yönünde adamlar atılan “düzen” kuşağındaki temel üzerine yapılandırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinden yola çıkarak yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini somutlaştırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinin çözümüne yönelik fikirlerini yazarak ve çizerek ifade ederler.

KAZANIMLAR

1.Meraklarını, hayallerini ve düşüncelerini ifade eder.

2.Meraklarının, hayallerinin ve düşüncelerinin çözüme ulaştırılması beklenilen birer sorun olduğunun farkına varır.

3.Farkına vardığı sorunlardan birini seçerek çözümüne yönelik öneriler getirir.

4.Çözüm önerisine yönelik düşüncelerini yazarak ve çizerek açıklar.

5.Başkalarının çözüm önerisine yönelik düşüncelerini dikkate alır.

6.Düşünceden çizime ulaşma sürecinde yaşadıklarını günlüğüne kaydeder.

7.Çözüm önerisine yönelik çizimlerin başkaları tarafından anlaşılması için taşıması gerekli nitelikleri sorgular.

8.Sorunun çözümüne yönelik geçirdiği aşamaları paylaşır.

9.Düşüncelerini, duygularını ve hayallerini başkalarıyla paylaşmaya istekli olur.

10.Özgün tasarımları ile ilgili eleştirilere açık olur.

11.Çözüme yönelik özgün ürünler tasarlamakta kararlı olur.   


ETKİNLİKLER

Düşünelim Çözelim       (Grup Etkinliği)

Hayallerim Çizgide Saklı (Bireysel Etkinlik)



AÇIKLAMALAR

“Düşünelim Çözelim” etkinliği grup olarak, “Hayallerim Çizgide Saklı” etkinliği de bireysel olarak gerçekleştirilir.

Öğrenciler düşüncelerini ifade etmede cesaretlendirilir.

Yaratıcı düşünme süreçlerini köreltecek ifade ve davranışlardan kaçınılır.

Yaratıcı düşünme süreçlerinin gelişimini sağlayacak ifadelerin kullanılmasına özen gösterilir.

Zamana yönelik kısıtlama yapılmaz.

Çalışmalar haftalık olarak paylaşılır.

Çizimlerde teknik gösterim kaygısı verilmez.

Fikirler yapıcı olarak eleştirilir.

Öğrenciler çizimleri için çizim amaçlı yazılım programları kullanmaları konusunda serbest bırakılır.

Çizim amaçlı yazılım kullanılarak çizilen resimler serbest elle yapılan çizimle kıyaslanmaz.(www.edubilim.com)
« Son Düzenleme: Mart 24, 2010, 01:10:27 ÖÖ Gönderen: KILIC » Logged
Tam Üye
***
Avatar Yok
Üye No: 47264
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Araştırma Görevlisi
Mesaj Sayısı: 136
Nerden: Türkiye İçi
Puan: +3/-2

Offline
« Yanıtla #3 : Ocak 14, 2010, 06:49:14 ÖS »

7. SINIF
 Kurgu Kuşağı -> HAYALLERİMDEKİ DEĞİŞİM VE GELİŞİM <-


Bu etkinlikte öğrenciler,

 

Öğrenciler çizimleri için çizim amaçlı yazılım programları kullanmaları konusunda serbest bırakılırlar.

Öğrenciler çalışmalarını başkaları tarafından doğru olarak anlaşılmasını sağlayacak nitelikte çizerler.

KURGU KUŞAĞI GENEL: Yaratıcı düşüncelerini; yaratıcı düşünmenin ilk basamağı olan düşünmeyi öğrenme yönünde adamlar atılan “düzen” kuşağındaki temel üzerine yapılandırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinden yola çıkarak yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini somutlaştırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinin çözümüne yönelik fikirlerini yazarak ve çizerek ifade ederler.

Çözüme yönelik düşüncelerini başkaları tarafından doğru olarak anlaşılmasını sağlayacak nitelikte çizer ve çevresiyle paylaşırlar.

Düşüncelerini yasal koruma altına alma süreçlerini fark ederler.

KAZANIMLAR
1.İlk çalışmada yaşadığı süreci ve çözüm önerilerini değerlendirir.

2.İlk çalışmaya yönelik değerlendirmelerini yazılı olarak ifade eder.

3.İlk çalışmaya yönelik yaptığı değerlendirmelerle bireysel düşüncelerindeki değişim ve gelişimi fark eder.

4.Merak ve hayal ettiği düşüncelerini ifade eder.

5.Merak ve hayal ettiği düşüncelerinin, çözüme ulaştırılması beklenilen birer sorun olduğunun farkına varır.

6.Sorun olduğunu fark ettiği düşüncelerinden birini çözüme ulaştırmak için seçer.

7.Seçtiği sorunun çözümüne yönelik öneriler getirir.

8.Çözüme ait düşüncelerini yazarak ve çizerek açıklar.

9.Çözüme yönelik çizimlerinin başkaları tarafından anlaşılabilir nitelikte olmasına özen gösterir.

10.Düşünceden çizime kadar olan süreçte yaşadıklarını günlüğüne kaydeder.

11.Sorunun çözümüne yönelik geçirdiği aşamaları paylaşır.

12.Düşüncelerini, duygularını ve hayallerini başkalarıyla paylaşırken özgün davranır.

13.Kendine güvenini ve yaratıcılığını çözüme yönelik tasarladığı üründe ortaya çıkarır.

14.Çözüme yönelik özgün tasarımlara ulaşmak için ısrarlı


ETKİNLİKLER

Hayallerimdeki Değişim ve Gelişim       ( Bireysel Etkinlik )


AÇIKLAMALAR

1, 2 ve 3. kazanımlardaki “ilk” ifadesinde, 6. sınıf “Kurgu” kuşağında yaptığı çizim dikkate alınır.

Öğrenciler düşüncelerini ifade etmede cesaretlendirilirler.

Yaratıcı düşünme süreçlerini köreltecek ifade ve davranışlardan kaçınılır.

Yaratıcı düşünme süreçlerinin gelişimini sağlayacak ifadelerin kullanılmasına özen gösterilir.

Öğrencilere tasarımlarını tamamlaması için gerekli olan zaman verilir.

Bütün öğrencilerin çalışmaları haftalık olarak paylaşılır.

Öğrencilerin fikirleri yapıcı olarak eleştirilir.

Öğrenciler çizimleri için çizim amaçlı yazılım programları kullanmaları konusunda serbest bırakılırlar.

“Düşünelim Çözelim”

Çizim amaçlı yazılım kullanılarak çizilen resimler serbest elle yapılan çizimle kıyaslanmaz.(www.edubilim.com)
« Son Düzenleme: Mart 24, 2010, 01:10:35 ÖÖ Gönderen: KILIC » Logged
Tam Üye
***
Avatar Yok
Üye No: 47264
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Araştırma Görevlisi
Mesaj Sayısı: 136
Nerden: Türkiye İçi
Puan: +3/-2

Offline
« Yanıtla #4 : Ocak 14, 2010, 06:51:15 ÖS »

8. SINIF
 Kurgu Kuşağı -> DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM <-


Bu etkinlikte öğrenciler,

 Yaratıcı düşünme süreçlerinin gelişimini sağlayacak ifadelerin kullanılmasına özen gösterilir. Öğrenciler düşüncelerini yasal koruma altına alma süreçlerini fark ederler.

KURGU KUŞAĞI GENEL: Yaratıcı düşüncelerini; yaratıcı düşünmenin ilk basamağı olan düşünmeyi öğrenme yönünde adamlar atılan “düzen” kuşağındaki temel üzerine yapılandırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinden yola çıkarak yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini somutlaştırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinin çözümüne yönelik fikirlerini yazarak ve çizerek ifade ederler.

Çözüme yönelik düşüncelerini başkaları tarafından doğru olarak anlaşılmasını sağlayacak nitelikte çizer ve çevresiyle paylaşırlar.

Düşüncelerini yasal koruma altına alma süreçlerini fark ederler.

KAZANIMLAR
1.Önceki çalışmada ortaya koyduğu çözüm önerisinin başkaları tarafından anlaşılırlığını araştırır.

2.Araştırma sonuçlarını dikkate alarak önceki çalışmada ortaya koyduğu çözüm önerisine ait çizimde gerekli değişiklikleri yapar.

3.Çözüm önerisini anlatan çizimlerde kullanılan gösterim tekniklerini fark eder.

4.Çözüm önerilerinin yasal koruma altına alınma yollarını ve sürecini ifade eder.

5.Merak ve hayal ettiği düşüncelerini ifade eder.

6.Merak ve hayal ettiği düşüncelerinin, çözüme ulaştırılması beklenilen birer sorun olduğunun farkına varır.

7.Sorun olduğunu fark ettiği düşüncelerinden birini çözüme ulaştırmak için seçer.

8.Seçtiği sorunun çözümüne yönelik öneriler getirir.

9.Çözüm önerisine yönelik düşüncelerini yazarak ve çizerek açıklar.

10.Çözüme yönelik çizimlerinin başkaları tarafından anlaşılabilir nitelikte olmasına özen gösterir.

11.Düşünceden çizime kadar olan süreçte yaşadıklarını günlüğünde ifade eder.

12.Sorunun çözümüne yönelik geçirdiği aşamaları paylaşır.

13.Düşüncelerini ve hayallerini başkalarıyla paylaşmaktan zevk alır.

14.Kendine güvenini ve yaratıcılığını çözüme yönelik tasarısında ortaya koyar.

15.Özgün tasarımı ile ilgili eleştirilere açık olur.

16.Özgün tasarımlar yapmaktan zevk alır.   


ETKİNLİKLER


Düşüncelerimizi Nasıl Koruyalım? (Bireysel Etkinlik)


AÇIKLAMALAR


1, 2 ve 3. kazanımlardaki “ilk” ifadesi, 7. sınıf “Kurgu” kuşağında yaptığı çizimi dikkate alınır.

Öğrenciler düşüncelerini ifade etmede cesaretlendirilirler.

Yaratıcı düşünme süreçlerini köreltecek ifade ve davranışlardan kaçınılır.

Yaratıcı düşünme süreçlerinin gelişimini sağlayacak ifadelerin kullanılmasına özen gösterilir.

Zamana yönelik kısıtlama yapılmamalıdır.

Bütün öğrenciler çalışmalarını haftalık olarak paylaşırlar.

Öğrencilerin fikirleri yapıcı olarak eleştirilir.

“Hayallerimizdeki Değişim ve Gelişim”

Öğrenciler çizimleri için çizim amaçlı yazılım programları kullanmaları konusunda serbest bırakılır.

Çizim amaçlı yazılım kullanılarak çizilen resimler serbest elle yapılan çizimle kıyaslanmaz.(www.edubilim.com)
« Son Düzenleme: Mart 24, 2010, 01:10:41 ÖÖ Gönderen: KILIC » Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 118353
Cinsiyet: Bayan
Mesleği: Matematik Öğretmeni
Mesaj Sayısı: 1
Nerden: Nevşehir
Puan: +0/-1

Offline
« Yanıtla #5 : Ocak 16, 2011, 02:08:04 ÖS »

süperr Wink Kiss  Shocked
Logged

buket[/img][/i][/b]
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 126585
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 1
Nerden: Bingöl
Puan: +0/-1

Offline
« Yanıtla #6 : Mart 07, 2011, 06:56:59 ÖS »

yapılabilir yani kırtasiyeden bulunabilir malzemelerle yapılan projeler koyabilir misiniz?
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 170028
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 2
Nerden: İstanbul
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #7 : Ocak 11, 2012, 10:20:03 ÖS »

7. SINIF
 Kurgu Kuşağı -> HAYALLERİMDEKİ DEĞİŞİM VE GELİŞİM <-


Bu etkinlikte öğrenciler,

 

Öğrenciler çizimleri için çizim amaçlı yazılım programları kullanmaları konusunda serbest bırakılırlar.

Öğrenciler çalışmalarını başkaları tarafından doğru olarak anlaşılmasını sağlayacak nitelikte çizerler.

KURGU KUŞAĞI GENEL: Yaratıcı düşüncelerini; yaratıcı düşünmenin ilk basamağı olan düşünmeyi öğrenme yönünde adamlar atılan “düzen” kuşağındaki temel üzerine yapılandırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinden yola çıkarak yaratıcılıklarını ve hayal güçlerini somutlaştırırlar.

Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinin çözümüne yönelik fikirlerini yazarak ve çizerek ifade ederler.

Çözüme yönelik düşüncelerini başkaları tarafından doğru olarak anlaşılmasını sağlayacak nitelikte çizer ve çevresiyle paylaşırlar.

Düşüncelerini yasal koruma altına alma süreçlerini fark ederler.

KAZANIMLAR
1.İlk çalışmada yaşadığı süreci ve çözüm önerilerini değerlendirir.

2.İlk çalışmaya yönelik değerlendirmelerini yazılı olarak ifade eder.

3.İlk çalışmaya yönelik yaptığı değerlendirmelerle bireysel düşüncelerindeki değişim ve gelişimi fark eder.

4.Merak ve hayal ettiği düşüncelerini ifade eder.

5.Merak ve hayal ettiği düşüncelerinin, çözüme ulaştırılması beklenilen birer sorun olduğunun farkına varır.

6.Sorun olduğunu fark ettiği düşüncelerinden birini çözüme ulaştırmak için seçer.

7.Seçtiği sorunun çözümüne yönelik öneriler getirir.

8.Çözüme ait düşüncelerini yazarak ve çizerek açıklar.

9.Çözüme yönelik çizimlerinin başkaları tarafından anlaşılabilir nitelikte olmasına özen gösterir.

10.Düşünceden çizime kadar olan süreçte yaşadıklarını günlüğüne kaydeder.

11.Sorunun çözümüne yönelik geçirdiği aşamaları paylaşır.

12.Düşüncelerini, duygularını ve hayallerini başkalarıyla paylaşırken özgün davranır.

13.Kendine güvenini ve yaratıcılığını çözüme yönelik tasarladığı üründe ortaya çıkarır.

14.Çözüme yönelik özgün tasarımlara ulaşmak için ısrarlı


ETKİNLİKLER

Hayallerimdeki Değişim ve Gelişim       ( Bireysel Etkinlik )


AÇIKLAMALAR

1, 2 ve 3. kazanımlardaki “ilk” ifadesinde, 6. sınıf “Kurgu” kuşağında yaptığı çizim dikkate alınır.

Öğrenciler düşüncelerini ifade etmede cesaretlendirilirler.

Yaratıcı düşünme süreçlerini köreltecek ifade ve davranışlardan kaçınılır.

Yaratıcı düşünme süreçlerinin gelişimini sağlayacak ifadelerin kullanılmasına özen gösterilir.

Öğrencilere tasarımlarını tamamlaması için gerekli olan zaman verilir.

Bütün öğrencilerin çalışmaları haftalık olarak paylaşılır.

Öğrencilerin fikirleri yapıcı olarak eleştirilir.

Öğrenciler çizimleri için çizim amaçlı yazılım programları kullanmaları konusunda serbest bırakılırlar.
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 170028
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Öğrenci
Mesaj Sayısı: 2
Nerden: İstanbul
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #8 : Ocak 11, 2012, 10:22:42 ÖS »

hepsi süpr    helall2 Tesekkurr thankyou12
Logged
Yeni Üye
*
Avatar Yok
Üye No: 198692
Cinsiyet: Bay
Mesleği: Müzik Öğretmeni
Mesaj Sayısı: 1
Nerden: Uşak
Puan: +0/-0

Offline
« Yanıtla #9 : Temmuz 30, 2014, 01:33:58 ÖS »

Practical Explanation ( For Example ) :- `1st of all can you tell me every single seconds detail from that time when you born ?? ( i need every seconds detail ?? that what- what you have thought and done on every single second )

can you tell me every single detail of your `1 cheapest Minute Or your whole hour, day, week, month, year or your whole life ??

if you are not able to tell me about this life then what proof do you have that you didn't forget your past ? and that you will not forget this present life in the future ?

that is Fact that Supreme Lord Krishna exists but we posses no such intelligence to understand him.
there is also next life. and i already proved you that no scientist, no politician, no so-called intelligent man in this world is able to understand this Truth. cuz they are imagining. and you cannot imagine what is god, who is god, what is after life etc.
_______
for example :Your father existed before your birth. you cannot say that before your birth your father don,t exists.

So you have to ask from mother, "Who is my father?" And if she says, "This gentleman is your father," then it is all right. It is easy.
Otherwise, if you makes research, "Who is my father?" go on searching for life; you'll never find your father.

( now maybe...maybe you will say that i will search my father from D.N.A, or i will prove it by photo's, or many other thing's which i will get from my mother and prove it that who is my Real father.{ So you have to believe the authority. who is that authority ? she is your mother. you cannot claim of any photo's, D.N.A or many other things without authority ( or ur mother ).

if you will show D.N.A, photo's, and many other proofs from other women then your mother. then what is use of those proofs ??} )

same you have to follow real authority. "Whatever You have spoken, I accept it," Then there is no difficulty. And You are accepted by Devala, Narada, Vyasa, and You are speaking Yourself, and later on, all the acaryas have accepted. Then I'll follow.
I'll have to follow great personalities. The same reason mother says, this gentleman is my father. That's all. Finish business. Where is the necessity of making research? All authorities accept Krsna, the Supreme Personality of Godhead. You accept it; then your searching after God is finished.

Why should you waste your time?
_______
all that is you need is to hear from authority ( same like mother ). and i heard this truth from authority " Srila Prabhupada " he is my spiritual master.
im not talking these all things from my own.
___________

in this world no `1 can be Peace full. this is all along Fact.

cuz we all are suffering in this world 4 Problems which are Disease, Old age, Death, and Birth after Birth.

tell me are you really happy ?? you can,t be happy if you will ignore these 4 main problem. then still you will be Forced by Nature.
___________________

if you really want to be happy then follow these 6 Things which are No illicit sex, No gambling, No drugs ( No tea & coffee ), No meat-eating ( No onion & garlic's )

5th thing is whatever you eat `1st offer it to Supreme Lord Krishna. ( if you know it what is Guru parama-para then offer them food not direct Supreme Lord Krishna )

and 6th " Main Thing " is you have to Chant " hare krishna hare krishna krishna krishna hare hare hare rama hare rama rama rama hare hare ".
_______________________________
If your not able to follow these 4 things no illicit sex, no gambling, no drugs, no meat-eating then don,t worry but chanting of this holy name ( Hare Krishna Maha-Mantra ) is very-very and very important.

Chant " hare krishna hare krishna krishna krishna hare hare hare rama hare rama rama rama hare hare " and be happy.

if you still don,t believe on me then chant any other name for 5 Min's and chant this holy name for 5 Min's and you will see effect. i promise you it works And chanting at least 16 rounds ( each round of 108 beads ) of the Hare Krishna maha-mantra daily.
____________
Here is no Question of Holy Books quotes, Personal Experiences, Faith or Belief. i accept that Sometimes Faith is also Blind. Here is already Practical explanation which already proved that every`1 else in this world is nothing more then Busy Foolish and totally idiot.
_________________________
Source(s):
every `1 is already Blind in this world and if you will follow another Blind then you both will fall in hole. so try to follow that person who have Spiritual Eyes who can Guide you on Actual Right Path. ( my Authority & Guide is my Spiritual Master " Srila Prabhupada " )
_____________
if you want to see Actual Purpose of human life then see this link : ( www.asitis.com {Bookmark it })
read it complete. ( i promise only readers of this book that they { he/she } will get every single answer which they want to know about why im in this material world, who im, what will happen after this life, what is best thing which will make Human Life Perfect, and what is perfection of Human Life. ) purpose of human life is not to live like animal cuz every`1 at present time doing 4 thing which are sleeping, eating, sex & fear. purpose of human life is to become freed from Birth after birth, Old Age, Disease, and Death.
Logged

haribol
Etiket: kurgu kuşağı   kurgu kuşağı çalışmaları kurgu kuşağı örnekleri teknoloji tasarım 
  Sayfa: [1]  
  Bu Konuyu Gönder  
 
Gitmek istediğiniz yer:  


Tüm toplama bilgisayar fırsatları için tıklayın !


Yıllık Planlar 1.Sınıf 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf 5.Sınıf 6.Sınıf 7.Sınıf 8.Sınıf
2009-2010 Yıllık Planlar 1.Sınıf 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf 5.Sınıf 6.Sınıf 7.Sınıf 8.Sınıf
Zümre Toplantıları 1.Sınıf 2.Sınıf 3.Sınıf 4.Sınıf 5.Sınıf 6.Sınıf 7.Sınıf 8.Sınıf
Belirli Günler ve Haftalar Birleşmiş Milletler Günü Kızılay Haftası 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Dünya Tasarruf Günü
Yazılı Soruları
1. Yazılı Soruları

Edubilim olarak 2009-2010 Eğitim ve Öğretim Yılında da eğitimle ilgili , bilgi , belge ve dosyalarla tüm öğrenci ve öğretmenlerin yanındayız...
Tüm hakları sakllıdır. Edubilim 2007-2009. Bu sitede bulunan bilgi , belge ve dökümanların izin alınmadan veya kaynak gösterilmeden kullanılması yasaktır. İletişim Adresi: edubilim@gmail.com

Edubilim I Urllist I Etiketler I Rss I Google Etiketleri I Site Haritası I Site Map I Reklam
Edu Sohbet -Webmaster -Edubilim2 -Oyunpiyatforum-- Web Stats

MySQL ile Güçlendirildi PHP ile Güçlendirildi Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC

XHTML 1.0 Geçerli! CSS Geçerli!
Çok kısa bir süre sonra sitemize
yalnızca davetiye ile üye olunabilecek...
 Hem davetiye hakkı kazanmak için hem de sitemizdeki dosyaları indirebilmek için lütfen üye olun...
Üyelik tamamen ücretsizdir, üye olmak için tıklayın